نظر سنجی شرکت دانش بنیان صنایع الکترونیک ایمن آرا پرشین

با شرکت در نظر سنجی ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنید

میزان رضایت خود را از محصولات شرکت ایمن آرا پرشین مشخص کنید

میزان رضایت شما از خدمات ما چقدر است؟

چند درصد احتمال دارد مجموعه ایمن آرا را به دوستان و همکاران خود معرفی کنید؟

میزان رضایتمندی شما از پرسنل شرکت ایمن آرا چقدر است؟

ثبت شکایات مشتریان

هر گونه شکایتی از محصولات و نمایندگان دارید را اینجا ثبت کنید

لیست مراکز خدمات

عنوان مرکز استان شهر تلفن آدرس
الکترونیک افرنگ آذربایجان غربی ارومیه 09121414902 خیابان شهید منتظری پلاک 176
رابین شبکه ایساتیس اصفهان اصفهان 09129578421 انتهای علامه امینی میدان پردیس شهید سلمانی روبروی دبیرستان کریم نژاد ساختمان پردیس طبقه2 واحد 1
فراسیستم کامپیوتر و ارتباطات کردستان سنندج 33249098 چهارراه فلسطین ابتداری پارک احمد نسب
پرتو نگاه ایمن تهران تهران 77610433 میدان ولیعصر خیابان نجات الهی کوچه خسرو پلاک 40 طبقه 5 واحد4
پردازش هوشمند آلامان اردبیل اردبیل 09148800030 محله تویجیلار کوچه امام خمینی سیزده غربی پاساژروشن 25 طبقه همکف

گارانتی و شرایط گارانتی

گارانتی:

کلیه خدمات گارانتی بصورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

  • گارانتی محصولات سری Q سه سال می باشد
  • گارانتی محصولات سری S دو سال می باشد
  • گارانتی محصولات سری S ۱۸ ماه می باشد

توجه:
با توجه به شرایط مندرج در قراردادهای خرید خاص امکان تغییر در مدت زمان گارانتی وجود دارد.
کلیه پذیرش های مربوط به خدمات پس از فروش تنها با فرم تکمیل شده خدمات قابل انجام خواهد بود.

شرایط گارانتی:

  • مخدوش‌شدن یا حذف شماره سریال (کنترل کیفیت نهایی) از روی دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • بازکردن یا دستکاری سخت‌افزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بین‌ رفتن نرم‌افزار داخلی محصول موجب ابطال گارانتی خواهد گردید.
  • شرکت ایمن آرا پرشین هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارددیسک‌ها و حافظه جانبی ندارد.
  • تجهیزات نظارت تصویری به ویژه در شرایطی که دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نصب می شوند، حساسیت بالایی نسبت به جریان القایی و شوک‌های الکتریکی دارند. جریان القایی علاوه بر ایجاد نویز، کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر ‌می باشد. لذا استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری به منظور به حداقل رساندن شرایط فوق الزامی است.
  • تغذیه الکتریکی دوربین توسط آداپتورهای غیر استاندارد و متفرقه، در کوتاه یا بلندمدت موجب بروز اثرات مخرب بر روی دوربین ها و سیستم های ضبط تصاویر می‌شوند از این رو به هیچ عنوان از آداپتورهای غیر اصل استفاده ننمایید.
  • کابل‌های انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیر استاندارد علاوه بر افت شدید کیفیت تصاویر می‌توانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی بر روی پورت‌ها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر شوند.
  • خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب، ورود مایعات به داخل دستگاه، شوک الکتریکی، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت، زنگ‌زدگی یا سولفاته‌شدن قطعات، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیر اصلی مشمول خدمات و ضمانت نمی‌باشد.
  • فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دستکاری مدارهای الکترونیکی توسط مراکز غیر مجاز و یا افرادی بجز کارشناسان بخش گارانتی شرکت ایمن آرا پرشین محصول را از گارانتی خارج می نماید.
  • عیوب ناشی از تماس یا قرارگرفتن در مجاورت مایعات، مواد شیمیایی، گرد و غبار زیاد، درجه حرارت‌های محیطی نامناسب (شرایط خارج از دامنه اعلام‌شده توسط سازنده) و بطور کلی آسيب‌های ناشی از عدم رعايت شرایط صحيح نگهداری خارج از گارانتی می باشد.
  • در خصوص کالاهای مشمول گارانتی، در صورتی که انجام تعمیرات آن زمانبر باشد؛ بنا به درخواست مشتری، کالای جایگزین به ایشان تحویل خواهد شد در صورتیکه امکان ارائه کالای جایگزین از سوی شرکت وجود نداشته باشد به ازای هر یک هفته تاخیر یکماه به گارانتی محصول اضافه می گردد .
  • چنانچه در طول مدت گارانتی محصولی از رده تولید خارج شده باشد، با کالای هم‌رده تعویض و مابه‌التفاوت ریالی آن پرداخت و یا دریافت خواهد شد.
  • در صورت بروز عیوب تکراری در کالاهای تحت گارانتی، کالای مربوط تعویض خواهد شد.
  • در شهرستان‌هایی که دفاتر خدمات پس از فروش مستقر هستند، مشتری موظف است از طریق دفاتر خدماتی شهر خود نسبت به ارسال محصول معیوب اقدام نماید.
  • برای انجام امور گارانتی لطفاٌ تنها دستگاه معیوب را ارسال نمایید و از ارسال کارتن و متعلقات (آداپتور، اسپلیتر و …) خودداری نمایید. (به غیر از دستگاه‌هایی که شماره سریال فقط بر روی جعبه دستگاه درج شده است)
  • باتری‌ها دارای سلول‌های مصرفی می‌باشند که به مرور زمان از عمر این سلول‌ها کاسته می‌شود و این به معنای استهلاک طبیعی است. لذا کاهش ظرفیت شارژ باتری بر اثر استهلاک طبیعی مشمول ضمانت نیست.
  • هرگونه آسيب‌ديدگی ايجادشده به دليل بسته‌بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتی بابت آن ندارد .
  • خواهشمند است در صورت هرگونه تغییر در آدرس پستی و یا شماره تلفن، مراتب را به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید؛ در غیر این صورت تمامی عواقب احتمالی به عهده مشتری خواهد بود.
  • تا شش ماه از تاریخ شروع گارانتی، در صورت محرزشدن وجود عیوب ذاتی سخت افزاری، دستگاه معیوب مشمول شرایط تعویض خواهد شد.
  • وجود هرگونه ضربه فیزیکی بر روی تجهیزات به منزله خروج کالا از پوشش گارانتی و خدمات ایمن آرا پرشین می‌باشد.
  • اقدام به بروزرسانی و تغییر نرم‌افزار (OS ,BIOS) دستگاه بصورت نادرست و یا استفاده از نسخه‌های نامناسب باعث ابطال گارانتی می‌گردد.
  • توصیه اکید ما این است که قبل از ارسال دستگاههای ذخیره ساز به واحد گارانتی یا صدور مجوز دسترسی از راه دور، حتماً از اطلاعات ذخیره‌شده خود نسخه پشتیبان (Back Up) تهیه کنید. زیرا در صورت از بین‌رفتن اطلاعات حین فرآیند تعمیر، شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات خود را از دسترسی افراد غیر حرفه‌ای دور نگاه دارید و سؤالات و مشکلات خود در زمینه استفاده از قسمت نرم‌افزاری دستگاه کیونپ را با واحد فنی مطرح نمایید.
  • در صورتی‌که مایل به استفاده از خدمات تعمیر دپارتمان فنی شرکت با پرداخت هزینه شخصی هستید، ضمن هماهنگی قبلی ، پس از ارسال دستگاه خود و اعلام دقیق مورد خرابی دستگاه، کارشناسان فنی نسبت به تست دستگاه اقدام نموده و پس از برآورد هزینه تعمیر، آن را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود که در صورت موافقت شما مشتریان عزیز، فرآیند
  • قطعه تعمیرشده و یا تعویض شده به مدت شش ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض، دارای گارانتی می باشد.
  • شکستگی، خمیدگی، فرورفتگی و تاب افتادگی در بدنه مانیتور و درگاههای ورودی و خروجی در اثر فشار و یا ضربه شامل ضمانت نخواهد بود.
  • شکستگی صفحه نمایش، ایجاد لکه‌های سفید و مشکی در صفحه نمایش در اثر فشار، محصول را از گارانتی خارج می نماید.
  • اتصال کابل‌های رابط و یا آداپتور معیوب و یا غیر استاندارد که در عملکرد مانیتور اختلال ایجاد نماید و یا باعث آسیب آن گردد باعث ابطال گارانتی می گردد.
  • باقی ماندن اثرات ناشی از نمایش مستمر لوگوها و تصاویر ثابت، صدمات وارده به صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غیر اصولی با دستمال و یا مواد نامتعارف موجب ابطال گارانتی میگردد.
  • طبق استاندارد شرکت تولید کننده پانلمانیتورها، هنگامی که تعداد پیکسل های سوخته و یا پیکسل های روشن از 5 عدد بیشتر باشد ( 6 پیکسل و بیشتر ) شامل ضمانت تعویض خواهد بود.
  • خطوط عمودی و افقی مشکی و یا رنگی روی مانیتور شامل ضمانت نخواهد بود.
  • لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با مانیتور می باشند نظیر کنترل، آداپتور، کابل‌ها و … شامل ضمانت نخواهد بود و تنها تا 30 روز از تاریخ فاکتور رسمی در صورت وجود عیوب ذاتی تحت شرایط گارانتی رفع عیب خواهد شد.
  • در صورت بروز حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل، زلزله و... که امکان ارائه خدمات گارانتی وجود نداشته باشد، مدت زمان آن به گارانتی محصول اضافه می گردد.
  • خرابی قطعات مصرفی چنانچه شامل موارد ذیل باشد، مشمول ضمانت نمی گردد:
  • کلید پاور
  • شکستگی پین سیمکارت
  • خرابی انواع کابل که به دلیل پیچ خوردگی و یا شکستگی از درون دارای قطعی باشد.
  • خرابی سوکتها که به دلیل استفاده زیاد و یا اتصال نامتعارف دچار خرابی شده باشد.